22 maj 2010

Rivning dag 7

Idag har fokus lagts på den igenvuxna trädgården. Herren som bodde i huset före oss hade bott där sedan det byggdes -72 och inte varit ute i trädgården överhuvudtaget de senaste 10 åren. En hel del att ta tag i alltså...

Min käre kusin, morbror, mamma och pappa har rensat, röjt, tagit ned några mindre träd och kört två lass med grenar till återvinningsstationen. Min man har koncentrerat sig på att riva bort väggar och golv i badrummet, för att renoveringen där ska kunna börja nästa vecka.

Nu är jag helt slut, och efter en dusch och middag ska jag försöka vila lite grann. Eftersom det är bebis på gång om 4 mån är jag extra trött just nu. Ska försöka lägga upp lite bilder på trädgården senare.

Today we have cut down trees and weeded the garden. When planning we are inspired by the pic below.


Denna trädgård gillar vi skarpt! Vår är trevligt nog ännu större. Källa?

Inga kommentarer: