02 april 2007

I've just started something new!


Ville lära mig hur man bloggar, för jobbets skull. Jag funderade på vad jag skulle skriva om. Jobbrelaterat? Nej, vill inte ta med mig jobbet hem mer än nödvändigt! Moderelaterat? Nej, för ytligt, för stort och för svårt att överträffa alla fenomenala modebloggar... Inredning - JA! Roligt, mångfacetterat och spännande! Då kan jag också lägga upp tips på bloggen istället för att mejla mamma, syster, Lisa och andra!

En sådan här fin stege vore inte dumt att ha i badrummet som handdukshängare, eller kanske i sovrummet som dambetjänt? Eller så kan man ha den som tidningshängare... Såg en i vitt på designbutiken i Varberg i helgen, men systern Helena tyckte att den skulle vara finare au naturel i bambufärg - och jag måste nog hålla med!

Inga kommentarer: