17 maj 2011

Vännens fina lägenhet

Håller på och städar i bildarkivet och hittade dessa bilder på fina Ulrikas förra lägenhet. Sedan dess har hon och hennes man flyttat till hus, renoverat och fått bebis. Men jag måste bara visa dessa bilder som visar vilket sinne för tapeter, pyssel och ordning hon har!!!

Jag älskar fortfarande dessa två tapeter!!! Ska bli spännande att se vad hon hittat på i sitt hus när jag hälsar på i juni!

Världens mest organiserade kontor och städskrubb samt en superfin affisch!

2 kommentarer:

Ulrika Lassing sa...

Oj vad hedrad jag blir. Blir ju tårögd! Fina vän. Förhoppningsvis har vi ett än mer organiserat kaos att visa upp när du kommer :)Om inte tar jag gärna emot tips från min stilguru Cicci ;) Kram

Fröken M sa...

Godkväll !!
Viggo började ju på dagis dagen innan sin 1 års dag och jag har fått väldigt mycke kommentarer occh synpunkter på det ! Mest negativa faktiskt, men för oss har det BARA varit positivt ! Viggo är en sjövild, aktiv och nyfiken liten kille ! Han behöver aktiveras - hela tiden. Den energin hade inte jag och på slutet längtade jag verkligenn efter att få jobba igen hur mysig mammaledigheten än må vara ! Nu hinner jag sakna på dagarna och när jag kommer hem från jobbet har jag lust OCH energi att busa och leka - för att jag VILL och för att det är kul, inte för att jag måste !!
Hos oss har dagis varit toppen och Viggo älskar det lika mycket som jag gillar mina 75 % på jobbet !!

Njut av tiden hemma tills det är olles tur, jag tror att 15 ( 13 ) månader är en ypperlig ålder för dagis start !!

Kram