12 december 2007

Glöggmys

Hur mycket trevliga samlingar skall man hinna med i december? Det är bara så mysigt. Idag jobbade jag så hårt att jag behövde lite trevligt sällskap framåt kvällen och mina vänner Lisa och Sara S infann sig. Jag fick hemgjord glögg (L) och hembakt godis enligt Leilas recept (S) - vilka snälla vänner man har! (och vad pyssliga de är som har julgott hemma bara sådär!)

December is truly THE festive season. Because of my hard work today I needed some company and invited some friends over for glögg (=mulled wine) and they brought fabulous homemade gifts!


Bild: tagen med min nya mobil
Picture: snapped with my new cell phone

Saken blev inte sämre för att jag fick ett fantastiskt paket från Staterna som jag hämtade upp på posten på vägen hem... Berättar mer om den trevliga överraskningen snart!

Things were even better by the package I picked up at the post office this afternoon, I will tell you more about this surprising gift from The States later!

Inga kommentarer: