14 maj 2007

Bröllopspresenter

Bruden fick i lördags morse uppvaktning hos frisören med denna söta korg med minimousserande och italienska tryfflar från Deli etc, hon blev både överraskad och glad! Det kändes bra att förgylla hennes morgon.



Jag hade ju tänkt mig att lägga ned en massa tid på presenten, men det hann jag tyvärr inte. Hade två vänner som också närvarade på bröllopet på besök hela helgen, så jag hann tyvärr inte med ett så vackert paket som jag hade tänkt. Men så här blev det, visst är bandet mysigt?



Och kortet pysslade jag också ihop ganska så snabbt:

2 kommentarer:

Signes Vind sa...

Så fina inslagningar och inte ser det ut som du gjort det snabbt! Bra idé med delikorgen!!

Cecilia sa...

Tack! Vissa saker som delikorgen går snabbt att ordna till men blir ändå så uppskattade!