03 maj 2013

Storebrors rum

Håller på och röjer, rensar och gör mig av med grejor inför lillebrors ankomst. Till storebror Olle hittade jag en massa fina barnböcker från min barndom och från hans morföräldrars dito, så nu behöver vi tänka över en ny bokhyllelösning till honom. En stor String helt i vitt är snyggt men blir ganska dyrt, så vi håller på och funderar över lösningar. En dag i Göteborg snart får ge oss mer inspiration. Tips på bra möbelaffärer där nuförtiden?

Bild: Wohnen (nederländsk tidskrift?)

Väldigt fint barnrum ovan, man lite väl minimalistiskt om man är lika "ordningsam" som min son... :)

Ha en skön helg! Min började bra med att jag idag fyndade sex par skor och en långklänning, i morgon ska jag vara basketcoach m m på en väns möhippa och på söndag väntar familjelugn och rättningsarbete. Det är ju ändå maj, så som lärare kan man inte bara ha trevligt på helgerna. :)




Inga kommentarer: