28 juni 2010

Härlig sommar

Nu har den härliga sommaren börjat! Det blir lite lättare att hantera en långsam byggprocess när man har sol i sinne. :o)

De senaste veckorna har jag jobbat, varit på studieresa, rivit lite i huset, beställt olika grejor till huset och firat midsommar. Tyvärr förstörde en hemsk förkylning den planerade midsommarfesten på Bjärehalvön - jag fick stanna i sommarstugan i Halland. Idag hade jag dock repat mig så pass att jag och mamma kunde ta en tur till närmaste loppis.


På frukostverandan i stugan står nu örterna i senaste loppisfyndet: en margarinlåda. 80 kr kostade den, har ingen aning om det var dyrt eller billigt? (klicka för att förstora bilden)

Summer is here and this weekend we celebrated Midsummer here in Sweden. Today we found a great wooden box at a flea market.

1 kommentar:

Pyssellisa sa...

Det var väl billigt! Och snyggt :-) Tråkigt med förkylningen. Vi hörs i veckan... Kram