16 mars 2010

Radhustankar

Idag har vi varit och tittat på ett radhus som ligger i ett trevligt område, och som är i totalt behov av renovering. Vi måste räkna och tänka en hel del innan vi börjar buda, men det har potential. Synd bara att det nog inte går att få in ett rymligt kök - min man gillar att laga mat - samt saknar snygg utsida...

Today we have been shown a town house in a nice neighbourhood, that needs a total make-over. We'll have to decide whether or not to bid...

En sådan här fin utsida kanske aldrig blir möjlig...



Detta kök är för rymligt för att fås in i radhuset, men stilen kan nog överföras...

Eller den här...

Källor på bilderna minns jag ej just nu - någon som vet?


3 kommentarer:

Julias vita drömmar sa...

Hej!

Skulle uppskatta om du länkade till min blogg när du har "lånat" en bild från mig som jag har tagit.

(Sovrumsbilden med guccipåsen på en silverkrok)

Vänligen/Julia

Liam o. Thea sa...

spännande!! längtar efter att få höra mer:) lycka till

Cecilia sa...

Jag ber så mycket om ursäkt Julia, trodde att bilden var från Alvhem men har tagit bort den nu. Ibland blir man så ivrig när man hittar inspirerande bilder och sparar ned dem utan bra filnamn, och så glömmer man den rätta källan till slut. Ledsen, det är verkligen inte bra.

Vi ska kolla igen på lördag Sara, så håll tummarna för att inte så många är intresserade...