17 oktober 2009

Home styling

Jag och min syster håller just nu på och stylar hennes och hennes mans lägenhet som snart ska säljas. Inspiration hittar jag både här och där, men dessa bilder är så fina:



Källa: ?

Källa: ?

















Källa: Absolutely Beautiful Things

Lägger ut bilder så snart vi är klara och lägenheten ska säljas!

My sister and her husband are selling their apartment, and right now we are home styling her home in order to make it more sellable... I'll post pics soon!

4 kommentarer:

Ulrika Lassing sa...

Åh nej, synd att man precis köpt hus ;) Kommer bli så snyggt när ni är färdiga - och lägenheten är ju helt fantastisk! Två badrum say no more. Kram

Cecilia sa...

Jag tror det blir super, vi har fixat mycket idag och jag är själv sugen på att home styla om min egen lägenhet ! När flyttar ni? kram

Nena sa...

Det blev toppenbra. Nästan såå bra att vi vill bo kvar ;-) Attans att jag inte köpte en sådan fin I love NY kasse när vi var där i somras. Men vi får planera in en tripp till nästa höst sis. Puss och tack för all hjälp.

Jag fotade balkongen förresten innan, fick några bra bilder. Framför allt ett =)

Cecilia sa...

Kassen är visserligen turistig, men väldigt väldigt fin - nästa gång Nena!