05 januari 2009

Finfint

Lite sent, men bättre sent än aldrig... Före jul var jag på den här fantastiska butiken i Borås och spanade efter skåp. De hade flera fina, men jag kan inte bestämma mig!!! Kanske hitta något perfekt på auktion och måla själv i den nyansen man önskar?

Hur som helst knäppte jag foton på en söt gris och ett fint arrangemang:





Better late than never... Before Christmas I visisted this shop, browsing for a new cabinet for my kitchen. I found a cute pig, but haven't decided whether or not to buy a cupboard...

2 kommentarer:

Mollymera sa...

Hej! Visst har dom fina saker hos Betty's. Men kolla secondhand lite då och då, så är jag säker på att du fyndar något du vill ha, sen är det bara att måla. Själv längtar jag till secondhand öppnar igen efter julledigheten.
Kramis Christina

Cecilia sa...

Jag försökte besöka några i måndags, men inga hade öppet! I morgon drar arbetet i gång igen, så jag vet inte när jag hinner - men tack för tipset!!! Är det några särskilda second hand-butiker du besöker i Borås-området?

kram