02 juni 2008

Helgens bravader

I helgen överraskade min man mig med en tidig födelsedagspresent. Då jag åker till Aten på min födelsedag, åkte vi på minihelg (en natt) till Göteborg och mitt favorithotell Avalon. Varför det nu är mitt favvohotell är pga trevlig personal (allra viktigast), bra läge, snygg inredning, fantastisk frukostbuffé, takterass med pool och - framför allt - Hästens sängar!!! Jag sov som en prinsessa.

Andra trevliga begivenheter var bl a lunch på Operan, drinkar på Peacock Dinner Club (jag rekommenderar White Orchid Martini!!!) och shopping på Zara.

Last weekend my husband surprised me with a lovely weekend at the design hotel Avalon in Gothenburg.



Photos: Avalon

1 kommentar:

Pyssellisa sa...

Ååå så mysigt. Har inte varit på Avalon än, men skulle gärna vilja kolla in det... Men i helgen blir det iallafall pensionat Sjöborrevägen :-)